Bestellen en betalen

Bestellen

Tickets bestellen kan online, telefonisch of aan de cultuurbalie.
Je kan telefonisch of aan de cultuurbalie bestellen tijdens onze openingsuren:

  • Dinsdag tot en met donderdag van 10 uur tot 20 uur
  • Vrijdag van 10 tot 18 uur
  • Zaterdag van 10 uur tot 13 uur
  • Bij voorstellingen vanaf één uur voor aanvang (op de locatie van de voorstelling)

Online kan je betalen:

  • met Bancontact
  • met creditcard
  • met onze M-cheque
  • via overschrijving

Kies je voor een betaling per overschrijving, betaal dan binnen de voorziene termijn. Bij overschrijding vervalt je reservatie.

Na betaling ontvang je je tickets per mail. Je kan ook kiezen om je tickets af te halen aan de ticketbalie of te laten versturen per post. Voor dit laatste rekenen we een administratiekost van 2 euro aan.

Betalen aan de cultuurbalie kan cash of bij voorkeur met Bancontact. We aanvaarden ook volgende cheques:

  • onze M-cheque
  • ’t Mols Kadoke
  • Sport & Culture Pass (Sodexo)
  • Ticket Sport & Culture (Edenred)

Betaal je aan de cultuurbalie, dan printen we je tickets meteen.

UiTPAS

Al onze activiteiten zijn UiTPAS-activiteiten. Spaar bij je bezoek aan een van onze activiteiten een puntje en geniet van fijne voordelen!

Voor wie het financieel moeilijk heeft, is er de UiTPAS met kansentarief. Heb je recht op dit kansentarief, dan krijg je automatisch 80% korting bij UiTPAS-activiteiten in onze regio.

Onverwachts verhinderd of een ticket te veel gekocht?

Indien je vooraf (ten laatste om 13 uur op de dag van de voorstelling) contact opneemt met de cultuurbalie, kunnen we overmacht vergoeden door middel van een M-cheque. Deze cheque blijft één jaar geldig en kan je gebruiken voor alle activiteiten van Cultuurcentrum Mol. Per ticket wordt een administratiekost van 4 euro ingehouden.
Ongebruikte kaartjes worden nooit terugbetaald, tenzij de voorstelling wordt afgelast.

Contact

Ticketbalie

Adres
Molenhoekstraat 2 , 2400 Mol
Tel.
014 27 24 05
cultuurbalie@gemeentemol.be